I don”t suffer from insanity. I enjoy every minute of it.

Definicije, kdo je nor in kdo ne, se počasi obračajo naokoli. Dandanes sploh ni nič več nenavadnega, če se sam s seboj pogovarjaš (vsaj en pameten sogovornik😉 ), še bolj zanimivo pa je, da patološke motnje začenjamo sprejemati kot nekaj vsakdanjega. Logično, saj jih večina folka sploh ne loči od kao zdrave pameti. Ampak opazijo pa, da je s tabo nekaj narobe, če ne piješ alkohola, ja. Tudi tu gredo stvari “na bolje”. Minilo je Martinovo in policija se je oglasila. SVETOVALI so. Ja, da malo počakate, preden sedete v avto potem, ko se ga nabutate. Da imate s sabo nekoga, ki ne pije, da vas vozi, medtem ko mu po glavi skačete v avtu. Če v malo manj celofanasto zavite besede prevedem vse nasvete, so tako oni kot premnoge radijske postaje, TV postaje itd., pravzaprav dejali: Danes je martinovo in večina Slovenije bo spet pijana. Vi si kar dajte duška, nasekajte se ga po mili volji, saj je ekstremno pijančevanje itak nacionalni šport, Martinovo pa še en prikladen razlog, da smo vsi spet pijani … le v avto sedite malo kasneje. Super! Če bi po nekem čudovitem čudežu zmanjkalo alkohola na svetu (joj, kaj trzate, sorry, da strašim), bi vse vikend žurke z glasbo in DJ-ji bile napol prazne, država pa bi postala dvomilijonski pogrebni zavod, kjer folka ne bi mogel zanimirat niti z defibrilatorjem. Pa pravijo, da je denar sveta vladar.

Kdo je torej tu nor? To sem se tudi jaz spraševal marca 2005.

9. 3. 2005

Draga mamica,

Tukaj se imamo fino. Vzeli so nam tiste bele jakne z zašitimi rokavi in zdaj lahko mlatimo vsepovprek. Pravjo, da smo bli pridni. So nam dali Werther”s bombone. V nedeljo zjutraj lahko gledamo Telebajske. Nič več me ne preganjajo mali na dilco ostriženi gobezljavi palčki. Za kosilo imam tri majhne tabletke. Počutim se super.

Včeraj je bil dan žena. Čestitam. Še ena priložnost več, ko je treba z ženskami ravnati v rokavicah, ne? Dan žena, materinski dan, PMS … Si dobila moje darilo? Poslal sem ti nenavaden pasji drekec, ki sem ga našel na sprehodu. Spominjal me je na stare dobre dni, ko smo pri sladoledarju kupovali ogromne kepice čokoladnega sladoleda s celimi delci čokolade. Naj ti bo v spomin in zahvalo, da si me dala na zdravljenje.

Vem, da mi ne verjameš, da z mano ni nič narobe, a saj te razumem. Ti že veš. Mimogrede, kako kaj moja draga sestrica? Je še vedno priklenjena na radiator? Če sem prav izračunal, bi morala septembra v peti razred.
Kaj pa mali Mihec? Ga še vedno dojiš? Je že naredil filofaks a je še v tretjem letniku?
Kakšen je bil Bruno? Baje so šnaucerji najboljši srednje pečeni.
A si je ati že dal spremeniti spol? Pošlji mi fotko, da bom vedel koga klicati mami, ko se vrnem.

 

Leave a Reply

