“Suicide hotline… Please hold.”

Izpustil bom celo leto 2004, ker se ga ne spominjam kaj dosti. (Veste, nisem bil vedno tako proti alkoholu. :))) Ampak januarja 2005 sem bil prvič noseč. (Drugič se je zgodilo konec 2006, ko se nekateri še spominjajo mojega dobrega izgovora za čustvena nihanja: “Noseča sn”) Nimam več rentgenske slike, da bi dokazal (bila pa je objavljena na 3delavnici, a prosim ne mučite me z iskanjem še tega), ampak v sebi sem nosil aliena (ne, ne raparja, tistega frenda od Sigourney Weaver). Celo štalo je delal in ker jaz iz izkušenj raje knjigo vprašam kot zdravnika, sem se posvetoval s knjigo, za katero se je izkazalo, da gre za samomorilski motivator.

Tole je bilo pa moje pametovanje izpred skoraj šestih let.

19. 1. 2005

Letošnji naslov najbolj demotivacijske knjige pripada nanovo odkriti knjigi v naši osebni knjižnici. Lekov zdravstveni vodnik iz osemdesetih, ki te po najkrajšem postopku pošlje v grob.

Ni simptoma, ki ne bi pomenil smrt. Vas boli glava? Jap, ste že z eno nogo v grobu. Kašljate? Kar poslovite se od sveta. Bolečine v hrbtu? Nobenega kozmodiska – samo še krsta.

Na začetku ima knjiga nekakšno drevesno strukturo simptomov. Na vprašanje odgovoriš z DA ali NE in slediš nadaljnim vprašanjem v smeri svojega odgovora, vse dokler te ne pripelje do diagnoze. Needless to say, da te polovica vsega fukne direkt meter pod zemljo.

Pravtako imaš vprašanja o tvoji skrbi za varnost sebe in svojih otrok. Med njimi se najde tudi počitniško vprašanje, če ste se pozanimali o lokalni plimi in oseki. WTF? Kaj, da me ne preseneti? Hmmm… Glede na to, da je bilo to napisano še v Jugoslaviji, je vprašanje mogoče namenjeno Črnogorcem (če držijo stereotipi), ker ne vem, kakšen človek bi se sicer utegnil utopiti zaradi plime. Damn…

Celo tako “črni” so bili avtorji, da so se odločili, da morajo še pri najhujših boleznih biti … no, še bolj črni. Evo, moj najljubši stavek govori o raku prostate. Najprej razloži, koliko ljudi nad 50 ga ima, potem pa povsem direktno, brez olepšavanja pribije strogo dejstvo (in zdaj dejansko citiram): “80-letni starčki ga imajo pravzaprav skoraj vsi.” Samo eden na 1000 umre za njim, ampak don”t worry (spet citiram): “če ti pri 80-tih odkrijejo tega raka, boste tako in tako prej umrli zaradi kakšne druge bolezni, ki nima nobene veze z njim.”

Exqeeze me?! Baking powder? A se vi norca delate?!??!

Tko se to dela. Positive thinking…

Leave a Reply

