3Delavnica Blues

Dandanes je potovanje v preteklost precej lahka zadeva. Brez gnetenja skozi črvje luknje in oblačenja hlač na zvon. Alternativno mučenje je danes v obliki številnih starih diskov, ki jih je treba pregledati, da bi našli tisto eno in edino obskurno besedo v točno določenem stavku obsežnega nakladanja v tri dni brez repa in glave, ki sem ga verjetno že pred leti zavestno izžgal iz svojih možganov v stečaju. Ampak tako kot zgodovinarji uspejo po 60-ih letih odkriti, da mogoče pa Hitler le ni storil samomora v bunkerju in je najverjetneje župco srebal ob kakšnem prikupnem alpskem Juden-frei jezercu, tako tudi jaz včasih najdem kakšen skriti zaklad starih zaprašenih gigabytov. Tokrat še iz časov starega Daxa, ki je imel precej več v glavi (in NA glavi), še več pa v podbradku in okoli pasu. Takrat je bil še lokalni internetni virus, ki je za razliko od danes, ko razsaja po frisbukvi, uporabniško izkušnjo miniral uporabnikom portala 3delavnica.com. Živ dokaz, da je brezposelnost velik družbeni problem, saj si toliko ekscesov, kot je moj zdolgočasen um izbruhal takrat, v svoji celotni karieri Jerry Springer niti predstavljati ne bi mogel. Moj “dnevnik” je bil precej nediscipliniran provokator z nosečniškimi nihanji razpoloženja. Podobnost z ženskami se celo pri količini povedanega ne konča, saj je od januarja 2004 do decembra 2006, moj veleum nasral kar za 400 strani bedarij. Lahko bi rekli, da je bil to prvi reality show z vsemi slaboumnimi deviacijami razmišljanja, začinjen s popolnoma nezdravo kritiko družbenih kretenizmov in napak. Kljub temu pa je občasen možganski prdec usmradil kakšen legendaren zapis. Smrdi še danes. Pa naj ta Fragrance by Dax pošljem še malo v vašo smer, zato bom v naslednjih nekaj zapisih objavljal best of. Začenši s prisvojenimi (Jaz ne kradem… Razen starkam) življenskimi resnicami, ki bi lahko služile za naslov moje knjige. Sem bil neke sorte sociopatsko izrojena verzija Ane Frank, blebetajoča iz neke povsem druge vojne.

Torej, najprej naslov (izberi po želji):

I have the heart of a child. I keep it in a jar.

“Suicide Hotline…please hold.”

Heaven won”t have me and Hell”s afraid I”ll take over.

My wife ran away with my best friend. I sure miss him.

No, zdaj, ko ste pa izbrali, bom pa v tradiciji prelepe butalske dežele Slovenije naredil po svoje in se odločil za vse naslove, ker bo kar nekaj teh objav in nek naslov novemu postu v blogu pač moram dati. Živela demokracija. Ostale bom pa raje zamolčal, da se bo zadeva zdela bolj sveža.🙂

 

2 thoughts on “3Delavnica Blues

Leave a Reply

