Alenka Godec in Škofja Loka

Škofja Loka, 19th July

It’s alway nice to listen to and photograph concerts in a cosy and quite home environment, without pleading for a chance to be there and without being treated like a potential psychopath who’s probably planning an assasination on the artist. The first of several open air concerts in the medieval town of Šofja Loka was just like that – cosy and friendly, and Alenka Godec proved to be the kind and nice person she always appeared to be, when we watched her on TV etc. And the concert was great.

Music for not only all generations… – species as well?

More photos at www.dax-photo.com and www.gorenc-on.net

5 thoughts on “Alenka Godec in Škofja Loka

  1. Sej bi spet pisala osladne stavke, sam dejansko so besede premalo, da bi opisale tvoje D-best fotke. Je pa neki res, kaj zaboga si ti obljubil oz. dal tistmu psičku zgoraj, da te je tako lepo pogledal … sej vem, sej vem … si tako šarmanten, da ti še pes oz. očitno je bila psička pozirala, da pa o Alenki Godec sploh ne govorim, ona je pa itak D-best ženska in ti si D-best fotograf zato pa je končni rezultat D-best fotke. :*

  2. Hmm, ves, da sploh ne vem vec, kaj pomeni NE tezit za akreditacije.😀 Zarad tete Birgit mam se vedno nocne more.😉
    Hahaha, piskoti palijo pri vseh kosmatincih, a ne?😀

  3. Ej, ce bi jaz akreditacijo dobil na izi, bi po moje kar sam zakompliciral malo. Samo zato, ker bi mi bilo tako weird, da sem jo dobil brez boja.😀 Aaa, pa saj teta Birgit je cisto prijazna. Sem jo srecal na Alanis Morissette in se me je spomnila, pa tudi na listo za Madonno in Tino Turner me je lepo dala. Malo sans, a vseeno…

    Ja, piskoti res palijo. Sicer moje redne stranke ze dolgo nisem videl (Lajka), ampak moram malo delit naokoli…😀

  4. Ja, verjamem. Saj sem jaz tudi vceraj bla kar malo sokirana, ko so mi kar vsi po vrsti telefonske drdrali. Potem na koncu pa se rece tip, da ni problema. Interesting.
    Hudo, Madonna in Tina Turner, obe moras dobit!!!!!!
    Me prav zanima kako je redna stranka prezivela odvajanje. Trde droge so jeba.😉

Leave a Reply

