Avril Lavigne Finishes Her Best Damn Tour in Austria

Leoben, Austria, 9th July 2008

She was a sk8er girl, now she’s a superstar rocking up MTV. She’s hot, but she’s complicated. And for the last few months she’s been extremely mobile. The last concert of her Best Damn Tour was held in a small town of Leoben. The rebel whose songs looped on my trip to Sri Lanka years ago and are still playing, didn’t like my girlfriend at first. She thought I needed a new one, suggested it’d be her, but it took her only two minutes to realize she can do better. And that’s when I left anyway, because my two press photographer’s songs were over.😉 (Hey, I’m getting the hang of this keywording stuff!)

More photos at www.dax-photo.com

14 thoughts on “Avril Lavigne Finishes Her Best Damn Tour in Austria

  1. nice.🙂

    škoda, da nisem vedel, vedno sem si jo želel malce pobližje pogledat, če bi dobil akreditacijo, seveda. zanimiva luč (pinki) in še bolj odpičen mikrofon!🙂

  2. @Matej: Ja, no, zelo pink vse – moj blog zdaj zgleda kot od ene pocukrane najstnice blog, ampak ok.😀 Thanks.
    @Jure: Saj je bilo drgač tud nekaj bright white, ampak ne dovolj, da bi tole pink izničilo.😀

  3. 😀 Ma ja! Saj pravm, k najstnica mam blog zdej.😀
    Thanks! Ja, sam je mela res čudno izbiro. Najprej komad Girlfriend (I don’t like your girlfriend, I think you need a new one… Let me be your girlfriend…), pol pa kuj drug komad I can do better. Zelo optimistično, ni kaj.😀

  4. Točn tko. Visok oder in monitorji, pa mogoče niti ne tolk, ampak so nas stlačili direkt k odru (nisi se mogel odmaknit stran zaradi vipovcev). Tko da, ko je pršla bliz, ni bila cela, ker je bil oder še dolg, jo pa cele nisi dobil tud, če je šla nazaj. Pač preblizu odra smo bli in nismo se mogl premikat po foto pitu, ker so se tam gnetli vipovci.😀

  5. Klanjam se, klanjam se … midva res nisva bila na istem komcertu. Evo to so fotke, ne pa tisti moji zmazki, četrta od spodaj je pa moja zmagovalna in je že moja.😛 Ha, ha, ha …😀😀 :*

  6. O pa ja de. Nič se klanjat. Midva sva bila kar lepo na istem koncertu, samo opreme nisva imela niti podobne, pa razmer tud ne. Tko da za tvojo situacijo so tvoje fotke zeeelo dobre.
    Hvala, tepka *

  7. Piiiiiiiiiiiiiiiiiiiiink, aja, ne, Avriiiiiiiiiiiiiil!! Jao, lapsus linguae, upam, da me zdajle nasa LA frendica ni slisala!! Super napisano, sem se presmejala, hahaha. Fotke pa itak tut svetovne. In ce ze talas fotke, potem bi jst vzela ta tretjo od zgoraj. Hvala!😉

  8. Ja, jaz sem se 2x zmotil in rekel Pink, tako da tale tvoj lapsus ni kaksna kriza.😀 Tretja od zgoraj…Checked. Dobis.😀😀😀

Leave a Reply

