Balloons!

Bled hosted a ballooon festival these past three days. Yesterday, they performed the night glow. Today, they did some panoramic flights. Great stuff, very scenic. Got myself up over Bled and loved it. Then came home to realize my sensor’s got crap on it again. I tried to clean it, but only got one dust particle off. The other one followed the “Deep Impact” scenario. Broke off into tens of pieces, stretching out across the sensor like milky way across the night sky. Somehow, it doesn’t feel romantic. So I’m off to see the wizard, the wonderful wizard of Oz. Again. It’s about time I memorize the names of all the employees at the repair shop, because I see them more often that I see my friends.

Whatever. The photos will be up on Dax Photo sometime tomorrow, an article will also appear in Slovenia Times.

 

Anyway, my other job is screenwriting, and I can’t really keep my mouth shut when it comes to a good movie. So here’s something other than photography: I went to see Charlie Wilson’s War today. Witty, funny, bizzare and creative, but there’s only one horrifying problem. It’s all true!

8 thoughts on “Balloons!

  1. Lol, jz si pravm da so moje slike ostre, po pa tole vidm…….. =P

    anyway, komaj cakam se druge, moje bodo na blogu jutr verjetn ^^

  2. Kot sem ti že rakla, ko sva gledala fotke na fotoaparatu… ponavljam… fotke so UBIJALSKO DOBRE in glih enepar tistih si dal gor v selekcijo k so men res FENOMENALNE. Si me končno mal poslušal😀😀😀😀 . Hec, hec … Vesela sem, da ti je uspelo prit na balon in, da si doživel vožnjo z balonom. Jupiiii!!! Sam res škoda, ker me ni bilo na nočnen delu festivala, po sliki sodeč je mogl bit res hudo.😦
    Komi čakam, da vidim tvoj članek v časopisu. :*

  3. Hehe, saj ostale so samo še slabše kot te.😀 Fotke, Nina, so pa ubijalsko dobre (kao), ker če s take višine padeš, ne preživiš. Samo to.😀 Sicer pa tvoje mnenje zmeraj upoštevam. Nočni del je bil fajn, ja, ampak kratek.

  4. Osebno so prav simpatične fotke. Zanimivi zorni kot, barve. Tudi sam imam namen preverit kako izgleda naša dežela iz balona. In želel bi si vsaj pol toliko uspešne fotke.

  5. 😀 Ciril, hitr noter sedi, pa na en izlet!
    Uroš, jaz sem sicer videl le mikro delček Slovenije, ampak baje je res lepo. Sem letel s pilotom, ki leti po celem svetu in pravi, da je najlepši polet še vedno polet čez Triglav. Boš videl, fotke pa potem kar padajo.

Leave a Reply

